Nuon Klantregisseurs ontvangen HCCA HRM Award
Persberichten 21 april, 2017

Nuon Klantregisseurs vallen in de prijzen

Onze klanten staan altijd centraal en we vinden het belangrijk dat onze medewerkers de ruimte ervaren om klanten zo goed mogelijk te helpen. Met het winnen van de NCCA HRM Award, op donderdag 20 april tijdens het Customer First Gala 2017 in Utrecht, werd dat onderstreept.

Volgens de jury speelt Nuon in op eigentijdse businessmodellen gericht op onderwerpen als zelfsturing, eigen regie en engagement. De medewerkers krijgen het vertrouwen de regie te pakken, vraagstukken zelf en met collega's op te lossen en verantwoordelijkheid te nemen voor de gestelde doelen.

Het aantal klanten dat Nuon aanbeveelt, op basis van hun contact met Nuon, is fors gestegen. Een direct gevolg van de aanpak van Nuon waarbij medewerkers zelf regie hebben op hun werk en de betrokkenheid hoog is. "Onze collega's van klantenservice zijn de drijvende kracht achter de waardering van onze klanten", zegt Adriaan Pietersma, manager bij de klantenservice van Nuon. "Het is mooi om te zien hoe onze medewerkers luisteren en zorgen dat ze écht begrijpen wat er leeft bij klanten."

Een ander bewijs van de betere waardering voor onze klantenservice kwam ook van Nuon-klantenservicemedewerkster Joyce Jonkman. Zij werd genomineerd in de categorie 'klantvriendelijkste medewerker' van Nederland. Joyce Jonkman: "Dat klanten bij ons in goede handen zijn ... Dat is het gevoel dat ik onze klanten wil geven."

Energietransitie
2018-08-21

Samen de energietransitie dichterbij brengen

Een fossielvrije samenleving begint ook bij je thuis, door bewust om te gaan met energie. ...

Zonnepanelen
2018-06-14

Zonnepanelen: nu doen of wachten?

Wist je dat er in twee uur tijd net zoveel zonne-energie op aarde valt als wij wereldwijd ...