Nuon-vlag
Persberichten 18 juni, 2018

Nuon favoriete werkgever in de categorie Energie

Nuon is de favoriete werkgever in de energie sector. Dat blijkt uit het Intermediair Imago Onderzoek 2018 onder Nederlandse hoogopgeleiden.

Elk jaar worden ruim vierduizend hoogopgeleiden gevraagd naar het arbeidsimago van hun organisaties en naar hun persoonlijke ambities, wensen en verwachtingen. Met dit onderzoek biedt Intermediair een gedetailleerd inzicht in het arbeidsmarktgedrag van hoogopgeleiden.

Op basis van de resultaten worden werkgevers in verschillende categorieën genomineerd voor de Favoriete Werkgever Awards 2018. In de top 50 van favoriete werkgevers is Nuon van plek 80 (2017) gestegen naar plek 38.

"Nuon is een goede werkgever met een inspirerende toekomstvisie en een open bedrijfscultuur. Dat is wat professionals zoeken", aldus Ton van Lingen (Directeur HR Services). "Het is onze taak om dit verhaal te vertellen en hiermee de juiste talenten aan ons bedrijf te binden. Met de blijvende groei in werkgelegenheid wordt dit steeds essentiëler."

Ronald Stahli, derde van links, was namens Vattenfall aanwezig om het manifest te ondertekenen. Foto: Foto ID
Vattenfall/Foto ID
2018-11-10

Veel steun van Nederlandse organisaties voor SDG LGBTI Manifest